demaskator demaskator
398
BLOG

KOD i Niemiecka BUTA

demaskator demaskator Polityka Obserwuj notkę 6

Szykują się podobno w sobotę kolejne manifestacje KOD  , tym razem pod hasłem sprzeciwu wobec Rządów Prawa i Sprawiedliwości , jednym z Emblematów  KOD-owców  będą zapewne koszulki z napisem ---jestem  GORSZY SORT------------W kontrze przeciwnikom proponuję  koszulki  z  napisem w stylu----------KOD ---- OBER  SCHULZ , uprzejmie DONOSZĘ  że ....... Jestem  GORSZY  SORT . Jak już mamy pozostać przy tym Gorszym Sorcie  to rozjaśnijmy nieco o co tu chodzi .---tym bardziej że efekty tego donoszenia  już w Europie widać.

demaskator
O mnie demaskator

Jestem oddany wizji państwa którą reprezentuje ostatni żyjący autorytet moralny tego kraju PROFESOR KIEŻUN.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka