demaskator demaskator
326
BLOG

Połowa społeczeństwa to niestety ŚREDNIOWIECZE

demaskator demaskator Polityka Obserwuj notkę 12

W tytule celowo nie podałem --Ciemnogród---aby nie usunięto mi notki------POŁOWA uprawnionych nie głosuje , dlatego  można przyjąć założenie że jesteśmy społeczeństwem NIEDOROZWINIĘTYM w kwesti świadomości politycznej----w ROZWINIĘTYCH społeczeństwach demokratycznych głosuje ponad 70% uprawnionych--------------efektem jest swoista PATOLOGIA ŚWIADOMOŚCI którą doświadczyłem na własnej skórze-------opiszę tę historię-----Dwa dni temu zostałem szczęśliwym posiadaczem ulotki PIS-u --program rodzinny 500+ sztuk --1------postanowiłem ją wykorzystać na maxa---udało się , namierzyłem pod Lidlem kobitkę z dwójką dzieciaczków i trzecim w drodze---pytam się o 500+--tak słyszałam że jak zagłosuję na PIS to dostanę 500zł , ale ja w BZDURY wyborcze nie wierzę , nie głosuję i nie mam czasu na politykę---daję jej ulotkę-----czyta i MYŚLI , w końcu mówi myślałam o jednorazowej wypłacie , ale  czy ja dobrze zrozumiałam----jeżeli ja zarabiam 1700zł , a mój mąż ma na papierze 2000zł to dostaniemy od PAŃSTWA 1500zł na miesiąc i co, mogę sobie wziąść kredyt na mieszkanie z ratą 1200zł  tak jak się przymierzaliśmy swojego czasu ?-----TAK, to wychodzi z tego programu PIS , mówię------Proszę nie robić ze mnie IDIOTKI , ciemnotę to możesz pan wciskać w opiece społecznej ,tam pan znajdziesz może NAIWNE  i porwała moją  jedyną ulotkę----tak się skończyła moja agitacja WYBORCZA.

demaskator
O mnie demaskator

Jestem oddany wizji państwa którą reprezentuje ostatni żyjący autorytet moralny tego kraju PROFESOR KIEŻUN.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka